Isparta’nın sağlık altyapısını güçlendirecek anlamlı bir iş birliğine imza atıldı. Isparta İl Sağlık Müdürlüğü ile Söyleyici Enerji İnşaat arasında, şehre yeni bir sağlık tesisi kazandırılması amacıyla resmi protokol imzalandı.
4 Hekimli ASM Ve 112 İstasyonu Yapılacak
İl Sağlık Müdürlüğü’nün talebini olumlu değerlendiren Söyleyici Enerji İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Fazilet Söyleyici ile Isparta İl Sağlık Müdürü Dr. Mustafa Serhat Küçükcoşkun arasında imzalanan protokol kapsamında; 4 hekimli bir Aile Sağlığı Merkezi (ASM) ile 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu inşa edilecek.
İl Sağlık Müdürlüğü’nden Teşekkür Mesajı
Protokol imza töreninin ardından Isparta İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, hayırsever iş insanına teşekkür edilerek şu ifadelere yer verildi:
“Isparta İl Sağlık Müdürlüğü olarak talebimizi değerlendirerek olumlu yanıt veren Söyleyici Enerji İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Fazilet SÖYLEYİCİ ile İl Sağlık Müdürümüz Dr. Mustafa Serhat KÜÇÜKCOŞKUN arasında, 4 hekimli Aile Sağlığı Merkezi ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu yapımına ilişkin protokol imzalanmıştır. Sağlık hizmetlerinin güçlendirilmesine yönelik bu anlamlı bağışlarından dolayı Sayın Fazilet SÖYLEYİCİ’ye teşekkür ederiz.”
Şehrimizin sağlık hizmet sunum kalitesini artıracak ve acil müdahale ağını genişletecek olan bu yeni tesisin en kısa sürede tamamlanarak Isparta halkının hizmetine sunulması planlanıyor.
Gazete32 ailesi olarak, Isparta’mıza sağladıkları bu değerli katkılardan dolayı Söyleyici Enerji İnşaat’a ve emeği geçen tüm yetkililere teşekkür ederiz. Şehrimize hayırlı olsun.
