Yorumlarım

Sayın , Profil bilgilerinizi güncel tutmanızı öneririz

Yorumlarım

Isparta Özel Halk Otobüs Fiyatlarına Zam Geldi
Onaylandı. 14 Ağustos 2022
Isparta Özel Halk Otobüs Fiyatlarına Zam Geldi

İstanbul da ögrenci taşima ucretleri indirildi..Isparta sıra sende.

Isparta'da Çelenk Krizi
Onaylandı. 14 Ağustos 2022
Isparta’da Çelenk Krizi

Başkanım, duygularınıza katılmamak mümkün değil. Bilinçli yapıyorlar.

Isparta Valisi Aydın Baruş Görevine Başladı
Onaylandı. 14 Ağustos 2022
Isparta Valisi Aydın Baruş Görevine Başladı

ısparta son derece entelektüel, alçak gönüllü ve bilgili bir vali kazandı. Mutlaka ıspartaya, ıspartalıya dokunacaktır. İnsan gibi insan

Gökgöz : Kısa Sürede Vatandaşlarımızın Alım Gücünü Yükselteceğiz
Onaylandı. 14 Ağustos 2022
Gökgöz : Kısa Sürede Vatandaşlarımızın Alım Gücünü Yükselteceğiz

Sayin vekilim bu soyledkklerine sen kendin inaniyormusun bu ulke uretmeden ekonomi duzelmez

Isparta'da Ekmek Fiyatlarına Zam Geldi
Onaylandı. 14 Ağustos 2022
Isparta’da Ekmek Fiyatlarına Zam Geldi

Firincilarda soyguna başladı

Onaylandı. 14 Ağustos 2022
Isparta Halk Otobüsleri hakkında şikayet yağıyor

Gülistan kyk yurdunda kalıyorum ve yırda giden bir tane otobüs var o da saatte bir kere şaka gibi. Memleketimden geldim ve yurda gidemiyorum böyle rezil bir şehir yok

Akdeniz Elektrik : Isparta İçin Tüm İmkanlarımızı Seferber Ettik
Onaylandı. 14 Ağustos 2022
Akdeniz Elektrik : Isparta İçin Tüm İmkanlarımızı Seferber Ettik

ISPARTA İŞLETMESİ olarak ne kadar zayıf, güçsüz ve millete eziyet veren bir kurum olduğunuz ortaya çıkmış oldu! Her arızada bakan gelecekse, faturalarıda tahsil etmeye sayın bakanı çağırırsınız!... Bu kadar yüzsüzlük ancak size yakışırdı...

Isparta’da Yerel ve Ulusal Medya Kuruluşları Elektrik Kesintisinden Dolayı Yayın Yapamıyor
Onaylandı. 14 Ağustos 2022
Isparta’da Yerel ve Ulusal Medya Kuruluşları Elektrik Kesintisinden Dolayı Yayın Yapamıyor

Resmen geçen yüzyıla dönüş yaptınız yahu.Bu beceriksizligin sorumluları istifa etti mi?

'İktidar 3 Maymunu Oynuyor, Isparta Donuyor!'
Onaylandı. 14 Ağustos 2022
‘İktidar 3 Maymunu Oynuyor, Isparta Donuyor!’

Şimdi bizde her şehrin belli noktalarına “Sövme duvarı “yapılsa.Aynı afet toplanma merkezleri olduğu gibi Elektrik kesintisinde de toplanma merkezlerine gitsek. Canımız daralınca gitsek duvarın dibine, açsak ağzımızı yumsak gözümüzü.Kanunen tek başınıza iken ettiğiniz küfürlerden sorumlu değilsiniz. Hazır anayasayı da arkamıza almışken gitsek duvar dibine, kime ne zararımız olur ki?

Enerji Bakanı Fatih Dönmez : Isparta'da 7/24 sahadayız
Onaylandı. 14 Ağustos 2022
Enerji Bakanı Fatih Dönmez : Isparta’da 7/24 sahadayız

Işıkkent mahallesi 5632 sokakta oturuyorum. Kopan elektrik telleri halen yerde bu üçüncü gece. Kombiler çalışmıyor. Yaşlı ve bakıma muhtaç insanlar var Vatandaşı kimsenin umursadığını sanmıyorum. Bürokrasi sadece laf ebeliği yapıyor. Saygılarımla

more DAHA FAZLA GÖSTER