Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Boyasız Onarım İkinci El Değerini Koruyor!

Sıfır kilometre ve ikinci

Sıfır kilometre ve ikinci el araç pazarında son yıllarda yaşanan gelişmeler, satış sonrası hizmetlerinde de değişimlere yol açmaya devam ediyor. Sıfır kilometredeki arz sorunları, döviz kuru ve enflasyon sebebiyle son 2 yıldır sürekli değeri artan ikinci el araçların sahipleri, kaportadaki hasar onarımlarında çoğunlukla boyasız onarımı tercih etmeye başladı. Oto ekspertizin de olmazsa olmaz olduğunu ifade eden RS Boyasız Onarım Marka Başkanı Eray Afet, “Boyasız onarılan parçalar sayesinde ekspertizde araçta değişen-boya parça çıkmaması, TRAMER’e yansımaması gibi unsurlar sebebiyle araç sahipleri boyasız onarımı tercih ediyor. Kapıda onarım hizmetimiz sayesinde aracın bulunduğu ortam koşulları uygunsa, onarımı yerinde de gerçekleştiriyoruz.” dedi.

Büyük şehirlerde sıklıkla yaşanan irili ufaklı kazalar ve değişen otomotiv sektörü dinamikleri, araç sahiplerini farklı çözümlere yöneltmeye başladı. Her geçen gün artan ikinci el araç değeri sebebiyle “elindekinin kıymetini korumaya” alan sürücüler, kaportada oluşan hasarların onarımı için artık “boyasız onarımı” tercih ediyor.

Sürücülerin birçok otomobilde kaza sonrası onarımlarda değer kaybı riskini almak istemediğini söyleyen RS Boyasız Onarım Marka Başkanı Eray Afet,”Örneğin lüks bir aracınız var ve arka çamurluğuna biri vurup kaçtı. Çamurluğun değişimi 10 bin TL, geleneksel kaporta-boya onarımı ise 6 bin TL. Eğer boyasız onarıma uygunsa, boyasız onarım tekniğiyle maliyeti 4 bin TL. Üstelik araç yarın öbür gün satış öncesi ekspertize girdiğinde boya-değişen, TRAMER kaydı çıkmaması, ikinci el değerini de korumuş oluyor. Araç fiyatları arttığı gibi, kaza sonrası ortaya çıkan değer kayıpları da arttı; örneğin 300 bin TL’lik aracın değeri 600 bin TL’ye ulaşırken, 1 parçanın değişmesi/boyanması sebebiyle ortaya çıkan değer kaybı da ortalama 10 bin TL’den marka-modele bağlı olarak 20-25 bin TL’yi buldu. Bu sebeple boyasız onarım çok sık tercih edilmeye başlandı.” yorumunu yaptı.

“Evinizin ya da işyerinizin önünde de onarabiliyoruz”

Önemli bir yatırım ve maliyet avantajına sahip boyasız onarım hizmetine bir kolaylık daha kazandırdıklarını kaydeden Afet, “Ortam koşulları uygunsa, hasar almış aracınızı evinizin ya da işyerinizin önünde de özel onarım teknikleriyle onarmaya başladık. Mobil onarım sayesinde özellikle yoğun çalışan ve aracına vakit ayıramayan araç sahiplerine yardımcı olmak istiyoruz. Web sitemiz rsboyasizonarim.com üzerinden iletişime geçip, aracın bulunduğu lokasyonu ve hasar fotoğraflarını iletmeniz yeterli. Sonrasında teknik ekibimiz gelip aracı bulunduğu yerde macunsuz, boyasız şekilde onarıyor.” dedi. RS Boyasız Onarım’ın son teknoloji cihazlarla 63 bayi ile en geniş bayi ağına sahip boyasız onarım şirketi olduğunu belirten Afet, eğitim sertifikasına sahip teknisyenlerle çalıştıklarını ve ülkemizde tek PDR (boyasız göçük düzeltme) Eğitim Akademisi’ne sahip kurum olduklarını da ekledi.

Boyasız onarım nedir?

“Boyasız Göçük Düzeltme Tekniği” veya daha genel tanımıyla “boyasız hasar onarım”, boyanın zarar görmediği göçüklerin, özel el aletleri ile boyaya zarar vermeden onarılması tekniğidir. Uygulanan bu teknik sayesinde, otomobilin geleneksel yöntemlerle (kaporta ve boya) onarım görmemesi sebebi ile orijinalliği azami düzeyde korunmuş olur. Son yıllarda sıkça karşılaşılan dolu yağışları nedeniyle araçlar üzerinde meydana gelen göçüklerin düzeltilmesi için de kullanılan en doğru ve teknolojik yöntemdir.