EĞİRDİR GÖLÜ’NDE AV YASAĞI DENETİMLERİ SIKILAŞTIRILDI
Eğirdir Gölü’nde balık neslinin korunması amacıyla 15 Mart tarihinde başlatılan ve 15 Haziran’a kadar devam edecek olan su ürünleri av yasağı sürecinde denetimler en üst seviyeye çıkarıldı. İlçe Jandarma Komutanlığı ve Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerinin koordineli bir şekilde yürüttüğü operasyonlarda, göl sularına kaçak yollarla bırakıldığı tespit edilen balıkçı ağları tek tek bulunarak toplandı.
Yetkililer, gerçekleştirilen bu denetimlerin balık popülasyonunun sağlıklı bir şekilde devam edebilmesi ve su ürünleri kaynaklarının sürdürülebilirliğinin sağlanması için büyük önem taşıdığını vurguladı. Ekipler, yasal olmayan faaliyetlere karşı denetimlerin av yasağı dönemi boyunca aralıksız bir şekilde süreceğini belirtti. Ayrıca vatandaşlara çağrıda bulunan yetkililer, doğal yaşamın korunması ve göl ekosisteminin geleceği için herkesi daha duyarlı davranmaya davet etti.